Każda praca wymaga odpowiedniego wyposażenia technologicznego, w call center jest to szczególnie ważne, by odpowiednio porozumieć się z klientem. Dlatego należy zwrócić uwagę na parę rzeczy, m.in. co decyduje o wyborze słuchawki call center.
Wybór słuchawek call center dostosowany do warunków
Hałas – od natężenia hałasu decydujemy czy potrzebujemy słuchawkę na jedno ucho lub nasz wybór kierujemy na model dwuuszny. Powinniśmy też zwrócić uwagę na mikrofon z odpowiednim poziomem redukcji szumów otoczenia, tak aby osoba po drugiej stronie linii telefonicznej słyszała nas wyraźnie i bez szumów. Pamiętajmy aby zapewnić odpowiednią ochronę słuchu pracownika. Drugą cechą jest wytrzymałość – na konstrukcję słuchawki nagłownej powinniśmy zwrócić uwagę w zależności od charakteru pracy agenta call center. W przypadku dużej eksploatacji słuchawek szukamy modelu o zwiększonej wytrzymałości (np. biura obsługi klienta, call center).
Wybierz najlepsze
Kolejnym wytycznym jest łącze telekomunikacyjne – w zależności od operatora wybór słuchawki z redukcją szumu do call center w kryteriach optymalnych parametrów do możliwości używanej technologii. I w końcu telefon i sposób podłączenia – wybór słuchawki w kryteriach jej przeznaczenia np. telefon stacjonarny, telefon komórkowy / smartphone, komputer lub integracja wielu kanałów łączności w jednej słuchawce. W naszej ofercie znajdziesz słuchawki plantronics, słuchawki jabra, słuchawki, słuchawki axtel i wiele innych, które spełnią twoje wymagania. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.
Pracuję na słuchawce już 10 lat i nie wyobrażam sobie tej pracy bez porządnego sprzętu.
Korzystałam zarówno ze słuchawek axtel i słuchawek plantronics i nie mam zastrzeżeń.