Słuchawki call center nagłowne to podstawowe narzędzie pracy obsługi telefonicznej biur obsługi klienta, call center, doradców biznesowych. Specyfika pracy przez telefon i jej intensywność różni się znacząco w zależności od branży, w której jest zastosowana. Wybór odpowiedniej słuchawki powinien być zatem dopasowany do jego zastosowania.
Słuchawki nagłowne najlepszym wyborem
Słuchawki nagłowne podzielimy na dwie kategorie: słuchawki nagłowne przewodowe oraz słuchawki nagłowne bezprzewodowe. W centrach Call Center zwykle korzystamy z telefonów stacjonarnych, komputerów lub coraz częściej z telefonów VoIP. Możliwościami podłączenia zestawów słuchawkowych dla poszczególnych terminali są podłączenie do standardowego gniazda, do którego wpinamy słuchawkę, wtyk w dedykowane gniazdo na zestaw słuchawkowy (RJ lub jack), poprzez rejestrację słuchawki nagłownej do bazy telefonu DECT z wykorzystaniem standardu bezprzewodowej komunikacji krótkiego zasięgu Bluetooth.
Jakie słuchawki wybrać?
Komputer w call center jest nieodłącznym elementem wyposażenia. Systemy telekomunikacyjne umożliwiają realizację połączeń wykorzystując połączenie z Internetem poprzez komputer. Do tego potrzebujesz najlepszych słuchawek, jak słuchawki axtel, słuchawki plantronics, słuchawki jabra. O wyborze modelu słuchawki w call center decyduje m.in. telefon i sposób podłączenia – wybór słuchawki w kryteriach jej przeznaczenia np. telefon stacjonarny, telefon komórkowy / smartphone, komputer lub integracja wielu kanałów łączności w jednej słuchawce. Zapraszamy do wyboru najlepszych rozwiązań.
Praca w call center jest o wiele przyjemniejsza, gdy ma się odpowiedni sprzęt w postaci słuchawek.
Korzystam ze słuchawek Jabra i naprawdę polecam.