Słuchawki call center nagłowne to podstawowe narzędzie pracy obsługi telefonicznej biur obsługi klienta, call center, doradców biznesowych. Specyfika pracy przez telefon i jej intensywność różni się znacząco w zależności od branży, w której jest zastosowana. Wybór odpowiedniej słuchawki powinien być zatem dopasowany do jego zastosowania.

Jaki model wybrać?

Słuchawki axtel nagłowne do każdego modelu telefonu (funkcja „headset” w telefonie stacjonarnym). Podłączenie słuchawki call center – złącze QD (dobierana końcówka do gniazda telefonu) w wersji – na jedno ucho z wymiennymi skóropodobnymi poduszkami 50 mm i gąbkami 54 mm + piankowa osłona na mikrofon. Cechują się poszerzonym pasmem przenoszenia dźwięku i mikrofonem oraz słuchawkami z redukcją szumów – przeznaczenie do pracy przy telefonie i Call Center o średnim natężeniu hałasu. Polecamy także słuchawki Plantronics, słuchawki Jabra i inne słuchawki nagłowne.

Słuchawki nagłowne do laptopa i lub tabletu

Systemy telekomunikacyjne umożliwiają realizację połączeń wykorzystując połączenie z Internetem poprzez komputer. Można je podłączyć na kilka sposobów: podłączenie w gniazdo karty dźwiękowej (2x jack 3,5 mm lub 1x „combo” jack 3,5 mm), podłączenie przez złącze USB lub poprzez standard łączności Bluetooth. Oferujemy także Biurowy telefon VoIP Yealink SIP-T19 E2 w wersji PoE z tradycyjnym zasilaczem w zestawie. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.