W TELEKON.PL oferujemy najlepsze rozwiązania do biura i call center jak telefony i akcesoria. Poznaj naszą ofertę, a w niej słuchawki call center, telekonferencje, telefony voip. Słuchawki call center nagłowne podstawowe narzędzie pracy obsługi telefonicznej biur obsługi klienta, call center, doradców biznesowych. Specyfika pracy przez telefon, jej intensywność różni się znacząco w zależności od branży, w której jest zastosowana. Wybór odpowiedniej słuchawki powinien być zatem dopasowany do jego zastosowania.

Jakie słuchawki najlepiej wybrać?

Słuchawki nagłowne podzielimy na dwie kategorie, są to słuchawki nagłowne przewodowe oraz słuchawki nagłowne bezprzewodowe. W centrach Call Center zwykle korzystamy z telefonów stacjonarnych, komputerów lub coraz cześciej telefonów VoIP jak Yealink. Znajdziesz u nas słuchawki Axtel, słuchawki Plantronics, słuchawki Jabra.

Jak podłączyć zestaw?

Słuchawki do telefonu stacjonarnego lub telefonu VoIP podłączamy na kilka sposobów: podłączenie do standardowego gniazda, do którego wpinamy słuchawkę, poprzez wtyk w dedykowane gniazdo na zestaw słuchawkowy (RJ lub jack), poprzez rejestrację słuchawki nagłownej do bazy telefonu DECT lub z wykorzystaniem standardu bezprzewodowej komunikacji krótkiego zasięgu Bluetooth. Natomiast słuchawki nagłowne do komputera laptopa lub tabletu komputer poprzez podłączenie w gniazdo karty dźwiękowej (2x jack 3,5 mm lub 1x „combo” jack 3,5 mm) lub podłączenie przez złącze USB albo poprzez standard łączności Bluetooth. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.