W Call Center liczy się bezproblemowa, jasna i klarowna obsługa klienta. Dlatego nie może być zakłócona poprzez jakiekolwiek czynniki zewnętrze i wewnętrzne, jak chociażby źle dobrane słuchawki, które będą powodować szumy i nie będą niwelować hałasu. Właśnie dlatego tak ważne jest wybranie odpowiednich rozwiązań dostosowanych do wymagań i zaplecza technologicznego biura i firmy.

Najważniejsze czynniki w wyborze słuchawek

Hałas – środowisko pracy w jakim działamy ma decydujący wpływ na wybór profilu słuchawki nausznej. Od natężenia hałasu decydujemy czy potrzebujemy słuchawkę na jedno ucho lub nasz wybór kierujemy na model dwuuszny. Wytrzymałość – w przypadku dużej eksploatacji słuchawek szukamy modelu o zwiększonej wytrzymałości (np. biura obsługi klienta, call center). Równie ważne jest łącze telekomunikacyjne – w przypadku łącza szerokopasmowego, z którego korzysta w telefonia VoIP jak telefon Yalinki lub GSM, możliwe jest stosowanie słuchawek typu WideBand z poszerzonym pasmem przenoszenia dźwięku. Istotny jest też telefon i sposób podłączenia – wybór słuchawki w kryteriach jej przeznaczenia np. telefon stacjonarny, telefon komórkowy / smartphone, komputer lub integracja wielu kanałów łączności w jednej słuchawce.

Zapoznaj się z naszą ofertą!

Znajdziesz u nas słuchawki Axtel, słuchawki Plantronics, słuchawki Jabra, Telefony Voip jak Telefony Yealink, Telefony Gigaset, Telefony Grandstream oraz telefony konferencyjne Konftel. Zapraszamy do skorzystania z oferty.